foldi miklos figyelem gazdaságtan

Legnagyobb hiánycikk a figyelem” – tudósítás Földi Miklós Dániel reklámpszichológiai előadásáról

Legnagyobb hiánycikk a figyelem” – tudósítás Földi Miklós Dániel reklámpszichológiai előadásáról

A reklámozás témája hallatán legtöbben felkapjuk a fejünket, hiszen sokunknak markáns véleménye van a mindent elárasztó, gyakran kéretlen hirdetésekről. Legyünk elutasítóak vagy érdeklődők, a figyelemfelkeltő tartalmakhoz ritkán viszonyulunk semlegesen, s valahol ez is a készítők célja. Azonban mindennek a lélektani hátteréről általában keveset tudunk, sőt sokszor félinformációkra, tévhitekre támaszkodunk. Októberi Pszicho-Kávéházunk során Földi Miklós Dániel nyújtott nekünk betekintést a reklámok világába, előadásában számos olyan érdekes mechanizmust bemutatva, amelyek számbavételével könnyebben tudatosíthatjuk a minket érő befolyásoló hatásokat. Tudósításunk következik. „Legnagyobb hiánycikk a figyelem” – tudósítás Földi Miklós Dániel reklámpszichológiai előadásáról - Mindset Pszichológia (mindsetpszichologia.hu)

Share this post

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: google
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: print
Megosztás itt: email
Scroll to Top