A figyelemfelkeltés 3 útja
hogyan kelt figyelmet a marketingeddel? 3 pszichológia lehetőség. Olvasd el, hogy megtudd.
hogyan kelt figyelmet a marketingeddel? 3 pszichológia lehetőség. Olvasd el, hogy megtudd.
Mi a különbség a vélemény és a gondolat között pszichológiai szempontból? És miért okoz stresszt és konfliktust ha csak a véleményedet mondod el a egy vitában? Na erről szól ez az írás.
Hogyan alakíts ki jó szokásokat, és szűntesd meg a rossz szokásaidat a pszichológia segítségével?
Legnagyobb hiánycikk a figyelem” – tudósítás Földi Miklós Dániel reklámpszichológiai előadásáról A reklámozás témája hallatán legtöbben felkapjuk a fejünket, hiszen sokunknak markáns véleménye van a mindent elárasztó, gyakran kéretlen hirdetésekről. Legyünk elutasítóak vagy érdeklődők, a figyelemfelkeltő tartalmakhoz ritkán viszonyulunk semlegesen, s valahol ez is a készítők célja. Azonban mindennek a lélektani hátteréről általában keveset tudunk, …
Hova ne tedd a logódat, ha azt akarod, hogy észrevegyék? Halálsarok a monitoron.
Hogyan neveljük gyermekeinket tudatos pénzügyi szokásokra?
miért teljesítenek jobban azok a márkák, akiknek saját illatuk van. miért van mindne nagy márkának illata? Erről írtunk.
Mi köze a majmok mancsának a Brandépítéshez? Hogyan látja a Brandedet az idegrendszered? Erről írtunk egy cikket.