Az Asztaltársaság vendége voltam

Mi jellemzi a modern, sikeres céges kommunikációt? Hogy működik a hirdetés pszichológiája? Az Asztaltársaság vendégei többek között ezekre a kérdésekre is keresik a választ. Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke szerint a reklám csupán akkor etikátlan, ha etikátlan dolgot hirdet. Takács Júlia, CSR tanácsadó vallja, hogy egy cég az emberi közösség részeként működik, reagál, megoldást ad annak kihívásaira. Földi Miklós Dániel reklámpszichológus úgy véli, túlinformált társadalomban élünk, amely mára megváltozott. A siker keresése helyett egyre inkább a kudarcok elkerülésére fókuszálunk.

Share this post

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: google
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: print
Megosztás itt: email
Scroll to Top